Цей проект посів ІІІ місце у конкурсі соціальних проектів 2011!
Фасилітатор Качор Любов Омелянівна
Львівська ЗОШ №5 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням
англійської мови ім. Іванни та Іллі Кокорудзів
англійської мови ім. Іванни та Іллі Кокорудзів
Разом - вони сила, зрозуміли усі, коли побачили реальний результат спільної роботи. Із якою гордістю вони малювали, а інші із заздрісними поглядами слідкували за їх роботою. Стомлені під кінець дня, із почуттям обов’язку, відповідальності вони завершували роботу уже практично в темноті (22.00). І навіть тоді їм не хотілось розходитись по хатах, хоча уже і батьки приходили. Цікаво було бачити в останніх здивування і захоплення в очах, а також чути схвальні слова. Пані Іра (мама Лєри) сказала, що, можливо, якби більше дітей у місті брали участь у програмі «Шлях до успіху», то і життя було б яскравішим. Звертаючи увагу на те з яким натхненням школярі взялися за зміни, їм не зміг відмовити у допомозі ніхто: штукатурити стіну допоміг батько учня 9-го класу пан Михайло Дух, а вчителька малювання їм допомогла у підборі кольорових гам та виконанні дитячих облич, про що вони її попросили.Цікавими були відгуки адміністрації школи. Завуч Лариса Мирославівна сказала, що стіна неперевершена, що на наступний рік слід далі продовжувати впровадження у школі курсів програми Intel «Шлях до успіху», оскільки чітко видно результат учнівської роботи.У ході виконання проекту учні проводили опитування серед школярів та вчителів, та у програмі Exel ( пакету програм Microsoft Office ) опрацювали інформацію і склали діаграму. Щоб підібрати малюнок для зображення на стіні вони проводили пошук в Інтернеті. Свої навички , отримані під час занять курсу вони використали у створення презентації у програмі Power Point. Чого навчаються учні у цьому проекті? Цей проект у програмі «Шлях до успіху» покращує навички і компетенції учнів у наступних сферах:
- міжособистісні та комунікативні навички;- навички співпраці, спілкування, вміння працювати в команді;- виявляти навички взаєморозуміння;- зменшувати упередження і розвивати толерантність, повагу;- вчитися вести бесіду;- розвивати власні погляди і думки;- активізує самовизначення і самоосвіту, вміння навчатись;- вміти вести дискусії;- розвиваються комп’ютерну грамотність, знання основних офісних програм та вміння використовувати їх для розробки та впровадження соціальних міні –проектів;- критично мислити, здатність самостійно та поетапно розв’язувати проблеми.
А це усе формує в учнів навички, необхідні для досягнення успіху в дорослому житті.Бачучи результат роботи переконуюсь, що я добре зробила коли записалась у вересні на тренінг фасилітаторів з програми «Шлях до успіху». Адже успіх моїх учнів – це і мій успіх, що надихає до подолання наступних змін у житті на краще.Гаран Дарія, Дідух Олена, Симонян Валерія, Ємчик Ярослав
Немає коментарів:
Дописати коментар